مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-21پزشكي

سلامت جسم و روان مکمل یکدیگر هستند


مشاور علمی برنامه های سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه سلامت روان، حق اساسی افراد است و برای توسعه فردی، اجتماعی و اجتماعی-اقتصادی اهمیت بسیاری دارد، - ایسنا/زنجان مشاور علمی برنامه های سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه سلامت روان، حق اساسی افراد است و برای توسعه فردی، اجتماعی و اجتماعی-اقتصادی اهمیت بسیاری دارد، گفت: از نظر سازمان جهانی بهداشت (WHO) سلامت روان بیش از فقدان اختلالات روانی است.

احمد ذوالقدری ها صبح امروز (29 مهرماه) در جمع خبرنگاران، درخصوص ارتباط سلامت روان و عوامل اجتماعی، اظهار کرد: سلامت روان حالتی از رفاه روانی است که افراد را قادر می سازد تا با استرس های زندگی کنار بیایند، توانایی های خود را درک کنند، خوب یاد بگیرند و خوب کار کرده و به جامعه خود کمک کنند.

این مهم یک جزء جدایی ناپذیر از سلامت و رفاه است که زیربنای توانایی های فردی و جمعی ما برای تصمیم گیری، ایجاد روابط و شکل دادن به جهانی است که در آن زندگی می کنیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به مراقبت های سلامت روان، تصریح کرد: سلامت جسم و روان مکمل یکدیگر هستند و روی هم تاثیر می گذارند و عوامل موثر بر سلامت روانی نیز شامل عوامل فردی، اجتماعی، خانوادگی، محیطی و ژنتیکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت جسم و روان مکمل یکدیگر هستند

سلامت جسم و روان مکمل یکدیگر هستند