مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-10سياسي

آغاز به کار شورای اطلاع رسانی دستگاه قضایی استان ایلام


خدمت رسانی مطلوب به مردم بدون اطلاع رسانی مناسب و توجه به رسانه ها امکان پذیر نیست.

- ایسنا/ایلام رییس کل دادگستری ایلام گفت: خدمت رسانی مطلوب به مردم بدون اطلاع رسانی مناسب و توجه به رسانه ها امکان پذیر نیست.

عمران علی محمدی در اولین جلسه شورای اطلاع رسانی دستگاه قضایی استان با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها و اطلاع رسانی مناسب به عموم مردم در عصر حاضر، اظهار کرد: دنیای امروز خدمت رسانی مطلوب به مردم بدون اطلاع رسانی مناسب و توجه به رسانه ها امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در هفته قوه قضاییه و تأکید ایشان بر تقویت حوزه رسانه در دستگاه قضایی، تشکیل شورای اطلاع رسانی استان ایلام را گامی در جهت عمل به منویات معظم له خواند و تأکید کرد: این شورا به منظور هماهنگی و انسجام بخشی به اطلاع رسانی های دستگاه قضایی به جامعه تشکیل شده است.

رییس کل دادگستری استان ایلام گفت: خدمات ارائه شده به مردم در دستگاه قضایی به ویژه در سال های اخیر با تحول و پیشرفت چشمگیری همراه بوده است و نقش شورای اطلاع رسانی استان در انعکاس این خدمات بسیار پر رنگ خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری استان ایلام در این جلسه، اعضای شورا در خصوص برنامه ریزی، تصمیم گیری، تفکیک و سطح بندی اخبار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار شورای اطلاع رسانی دستگاه قضایی استان ایلام

آغاز به کار شورای اطلاع رسانی دستگاه قضایی استان ایلام