مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 15:052023-09-25سياسي

همزیستی مسالمت آمیز مسیحیان و ایرانیان به جهانیان معرفی شود


اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان در دیدار جمعی از رایزنان فرهنگی در شرف اعزام گفت: شما سفرای فرهنگی ایران وظیفه دارید که همزیستی مسالمت آمیز مسیحیان و ایرانیان را به درستی و آشکارا به جهانیان معرفی کنید و این مسئولیت بسیار بزرگی است.

- اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان در دیدار جمعی از رایزنان فرهنگی در شرف اعزام گفت: شما سفرای فرهنگی ایران وظیفه دارید که همزیستی مسالمت آمیز مسیحیان و ایرانیان را به درستی و آشکارا به جهانیان معرفی کنید و این مسئولیت بسیار بزرگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمعی از رایزنان فرهنگی در شرف اعزام به همراه تعدادی از مدیران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در مرکز گفت وگوی ادیان و فرهنگ ها و اداره آموزش با اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان، خلیفه ارامنه تهران و شمال ایران در محل خلیفه گری ارامنه تهران دیدار و گفت وگو کردند.

خلیفه ارامنه تهران در سخنانی با ابراز خرسندی از دیدار با رایزنان فرهنگی در شرف اعزام اظهار کرد: متأسفانه آمریکایی ها و اروپایی ها فکر می کنند ایران کشور مردمان غیرمتمدن است و نمی خواهند که واقعیت های موجود را ببینند، بنابراین نمایندگان دولت ایران وظیفه دارند کشور ایران را به مردم اروپا، آمریکا و سایر ملت های جهان معرفی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزیستی مسالمت آمیز مسیحیان و ایرانیان به جهانیان معرفی شود

همزیستی مسالمت آمیز مسیحیان و ایرانیان به جهانیان معرفی شود