مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 10:402023-09-25سياسي

برگزاری رویداد ملی «رُحَما» در زاهدان


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: هم زمان با هفته وحدت همایش «رُحَما» با هدف معرفی زاهدان به عنوان پایتخت وحدت اسلامی در ایران با حضور 30 گرافیست مطرح کشوری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، مصطفی سیاسر در نشست با اصحاب رسانه که با حضور شهردار زاهدان در سالن جلسات حوزه هنری سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار کرد: رویداد رحما که به صورت دوسالانه در زاهدان برگزار می شود، سال 1400 برای اولین بار در رشته طراحی پوستر با حضور 30  گرافیست از استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، یزد و هرمزگان برگزار شد.

  رییس حوزه هنری سیستان و بلوچستان افزود: این رویداد امسال نیز با مشارکت مجموعه ای از دستگاه ها به صورت ملی با حضور 30 طراح گرافیست از سطح کشور به میزبانی زاهدان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این رویداد در دو مرحله برگزار می شود که مرحله اول از سوم تا پنجم مهرماه در زمینه طراحی و از سوم تا یازدهم مهرماه در زمینه اجرا برگزار می شود.

سیاسر بیان کرد: در مدت فوق زاهدان میزبان جمع قابل توجهی از اساتید و هنرمندان حوزه گرافیک کشور خواهد بود.

  وی با اشاره به اینکه در نخستین روز حضور این هنرمندان در استان برنامه زاهدان گردی که به نوعی زاهدان شناسی است، خواهیم داشت، یادآور شد: در راستای برنامه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد ملی «رُحَما» در زاهدان

برگزاری رویداد ملی «رُحَما» در زاهدان