مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-01دانش

کسب نشان طلا و برنز المپیاد علمی کشور توسط دانشجویان علوم پزشکی اهواز


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کسب یک نشان طلا و یک نشان برنز در المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور توسط دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کسب یک نشان طلا و یک نشان برنز در المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور توسط دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

دکتر شهنام عسکرپور اظهار کرد: تلاش دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور، یک نشان طلا و یک نشان برنز را نصیب دانشگاه علوم پزشکی اهواز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: در این دوره از المپیاد، امیرحسین ملکیان ثابت، دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در رشته آموزش پزشکی و تحت نظر دکتر خواجه علی، صاحب نشان طلا شد.

عسکرپور افزود: تیم دانشجویان دانشگاه در حیطه کارآفرینی و کسب و کارهای فناورانه نیز با محوریت شبیه سازهای آموزشی تحت نظارت دکتر ماریا چراغی با حضور علیرضا رحمانیان کوشککی، اشکان میرشکاری، علی عصاره و زهرا اسدی با موضوع شهر شبیه سازها (بستری جامع و یکپارچه برای معرفی، اجرا و دسترسی به طیف گستره ای از شبیه سازهای آموزشی) نشان برنز کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب نشان طلا و برنز المپیاد علمی کشور توسط دانشجویان علوم پزشکی اهواز

کسب نشان طلا و برنز المپیاد علمی کشور توسط دانشجویان علوم پزشکی اهواز