مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 13:102023-10-13اجتماعي

آشفتگی جوی آسمان یزد در هفته آتی


هواشناسی استان یزد برای امروز و روزهای پیش رو در این استان، آسمانی همراه با نوسانات دمایی، طوفان گرد و خاک، افزایش ابر و گاهاً رگبار پراکنده و رعد و برق پیش بینی کرد.

- ایسنا/یزد هواشناسی استان یزد برای امروز و روزهای پیش رو در این استان، آسمانی همراه با نوسانات دمایی، طوفان گرد و خاک، افزایش ابر و گاهاً رگبار پراکنده و رعد و برق پیش بینی کرد.

براساس اعلام هواشناسی استان یزد، آرایش خطوط نقشه ها و مدل های هواشناسی برای امروز بیانگر کاهش دما و افزایش ابر در بعدازظهر است.

هواشناسی برای فردا شنبه کمی افزایش دما و مجدداً از روز یک شنبه کاهش دما را پبش بینی کرد.

همچنین پیش بینی شده است؛ از فردا در ساعات بعدازظهر و شب وزش باد به نسبت شدید و از بعدازظهر دوشنبه و به خصوص سه شنبه وزش باد به نسبت شدید تا شدید همراه با گرد و خاک و ورود غبار از استان های همجوار، در برخی نقاط طوفان لحظه ای گردوخاک و رگبار پراکنده باران با احتمال رعدوبرق را در استان یزد شاهد باشیم.

بیشینه دمای روز گذشته در استان یزد از بافق با دمای 38 درجه سانتیگراد و کمینه دما نیز از علی آباد تفت با دمای 8 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

دید افقی شهر یزد به دنبال طوفان گرد و خاک شبانه روز گذشته هم اکنون هشت کیلومتر است و دمای این شهر نیز طی شبانه روز گذشته بین 18 تا 36 درجه در نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشفتگی جوی آسمان یزد در هفته آتی

آشفتگی جوی آسمان یزد در هفته آتی