مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:002023-09-30اقتصادي

هوشمندسازی لازمه کاهش هزینه های لجستیکی


با هوشمندسازی و استفاده از هوش مصنوعی علاوه بر افزایش سرعت و دقت و کاهش قیمت تمام شده محصول در راستای هماهنگی این اکوسیستم می توان گام های موثری در سیستم حمل و نقل پستی برداشت.

- با هوشمندسازی و استفاده از هوش مصنوعی علاوه بر افزایش سرعت و دقت و کاهش قیمت تمام شده محصول در راستای هماهنگی این اکوسیستم می توان گام های موثری در سیستم حمل و نقل پستی برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی چند ساله ی اخیر چند جریان اتفاق افتاده است؛ اولاً به صورت کلی از نزدیک به دو دهه گذشته فضاهای الکترونیکی باعث شد که حجم مرسولات پستی از نوع بسته، پاک و نامه کمتر شود و این اتفاق جریان خدمات پستی را به لحاظ نوع محصولات دست خوش تغییر داد و همزمان توسعه تجارت الکترونیک به ویژه با تاثیرپذیری از ماجرای پاندمی کرونا شرایطی را به وجود آورد که متناسب با کاهش محصولات از نوع پاکت و نامه، بسته ها و امانات پستی افزایش پیدا کردند و طبعتاً زیرساخت و فرایندی که برای این ها مورد نیاز است ماهیت کاملاً متفاوت از هم دیگری به لحاظ لجستیک و فضا و نوع بسته بندی و منابع انسانی خواهد داشت.

شرایط جدید ایجاد شده برای پست پس از دوران کرونا فرصت مغتنمی برای دفاتر پستی ایجاد کرد تا در این چارچوب به سمت و سویی حرکت کنند که مجبور باشند نیاز مشتریان را محقق کنند و عملاً این به ارتقای خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی لازمه کاهش هزینه های لجستیکی

هوشمندسازی لازمه کاهش هزینه های لجستیکی