مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 22:102023-10-09سياسي

مگر ما غریبه ایم که اجازه دسترسی به سامانه های شهرداری اهواز را نداریم؟


در جلسه امروز شورای شهر اهواز دستورکار طرح تقلیل اختیارات شهردار مطرح شد و برخی اعضای موافق این طرح نظرات خود در این زمینه را ارائه دادند.

- ایسنا/خوزستان در جلسه امروز شورای شهر اهواز دستورکار طرح تقلیل اختیارات شهردار مطرح شد و برخی اعضای موافق این طرح نظرات خود در این زمینه را ارائه دادند.

غلامرضا شانه سازان عضو شورای شهر اهواز در یکصد و سی و یکمین جلسه علنی شورا که امروز (17 مهرماه) برگزار شد، در خصوص طرح تقلیل اختیارات شهردار اظهار کرد: کدام یک از وظایفی که شورای شهر در حوزه مالی برای شهردار تعیین کرده، انجام شده است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: شفافیت در برابر اختیاراتی که شورا به شهردار می دهد، خواسته بر حقی است.

شورای شهر از ظرفیت قانونی خود به شهردار اختیارات داده است اما عملکرد دو سال شهرداری چه چیزی بوده است؟ رییس کمیسیون حقوقی، املاک و نظارت شورای شهر اهواز با بیان اینکه باید تنها در صورت ضرورت از ترک تشریفات استفاده کرد، گفت: کسانی که در حال دفاع هستند و سینه چاک شده اند باید ببینند شهردار در حوزه ترک تشریفات چه عملیاتی انجام داده است.

ما اختیارات شهردار را تا 20 میلیارد تومان تعیین کردیم.

وی عنوان کرد: در مناقصات ایراداتی وجود دارد و بارها گفتیم که باید مناقصات قبل از اینکه در سامانه قرار بگیرند توسط اعضای شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مگر ما غریبه ایم که اجازه دسترسی به سامانه های شهرداری اهواز را نداریم؟

مگر ما غریبه ایم که اجازه دسترسی به سامانه های شهرداری اهواز را نداریم؟