مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 18:302023-09-23سياسي

هدف از تشکیل مدارس شاهد/ رشد و تحصیل باید همه جانبه باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و نام امام راحل (ره) و شهدای دفاع مقدس، - رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هدف از تشکیل مدارس شاهد در کنار ادای دین به شهدا، تربیت نسل بعدی جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و نام امام راحل (ره) و شهدای دفاع مقدس، گفت: شروع سال تحصیلی جدید را خدمت دختران عزیزم تبریک می گویم و امیدواریم سالی پر از جنبش فکری و علمی برای شما باشد.

معاون رییس جمهور ادامه داد: هرساله این تقارن بین شروع سال تحصیلی و شروع جنگ تحمیلی وجود دارد که بنا بر قول امام راحل (ره) که فرمودند: این دانشگاه ویژه دفاع مقدس در خودش انسان هایی را تربیت کرد ، ما نیز در همین راستا معتقدیم درست است که ملت ایران انقلاب کرده و آرمانی را پذیرفته بودند، اما این آرمان را زندگی نکرده بودند.

وی افزود: طی سال 57 و پس از آن یک جنبش اجتماعی در لبیک به فرمان امام شکل گرفت، اما مدرسه ای نیز لازم بود که آحاد جامعه در آن تحصیل کنند، لذا جنگ با اینکه ظاهر خشنی دارد، اما مدرسه انسان سازی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از تشکیل مدارس شاهد/ رشد و تحصیل باید همه جانبه باشد

هدف از تشکیل مدارس شاهد/ رشد و تحصیل باید همه جانبه باشد