مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 19:152023-10-19سياسي

سیستان وبلوچستان 10 درصد طرح نشست صمیمی 100 محله را اجرا کرد


معاون آموزشی، پژوهشی و ساختارهای سازمان بهزیستی کشور گفت: سیستان وبلوچستان بصورت منظم و علمی 10 درصد طرح نشست صمیمی 100 محله را اجرا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ابراهیم محمدلو در پایان طرح نشست صمیمی 100 محله کم برخوردار در استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: طرح نشست صمیمی 100 محله کم برخوردار در قالب یکی از برنامه های هفته بهزیستی برنامه ریزی شد که از این تعداد 10 درصد محلات در استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

معاون آموزشی، پژوهشی و ساختارهای سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: این نشست در سیستان و بلوچستان بصورت بسیار منظم ، دقیق ، علمی و با حفظ کرامت انسانی جامعه هدف بهزیستی انجام شد، همراهی معاونین استاندار سیستان و بلوچستان و فرمانداران شهرهای استان در این طرح ، نشان از همبستگی و انسجامی است که میان بهزیستی استان و سایر دستگاه های دولتی در استان شکل گرفته است.

این مسئول افزود: استمرار برنامه های هفته بهزیستی در طول سال یکی از اهداف ستاد بهزیستی کشور بود تا از طریق بازخوردهایی که از استانها در این برنامه ها دریافت می شود سیاست گذاری های کلان بهزیستی کشور نزدیک به میدان و واقعیات استان ها باشد.

وی ادامه داد: بازخوردی که ستاد سازمان بهزیستی کشور از طرح نشست صمیمی صد محله که در تاریخ 24 ، 25 ، 26 مهرماه ، در استان سیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان وبلوچستان 10 درصد طرح نشست صمیمی 100 محله را اجرا کرد

سیستان وبلوچستان 10 درصد طرح نشست صمیمی 100 محله را اجرا کرد