مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 17:252023-09-27سياسي

اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، نتیجه خون پاک شهدا است


اقتدار و برکاتی که نظام جمهوری اسلامی ایران کسب کرده نتیجه خون پاک شهدایی است که در دوران جنگ امام خود را تنها نگذاشته و جان بر کف علیه دشمنان ایستادگی کرده و اجازه ندادند یک وجب خاک از میهن اسلامی مان جدا شود.

- ایسنا/قم استاندار قم گفت: اقتدار و برکاتی که نظام جمهوری اسلامی ایران کسب کرده نتیجه خون پاک شهدایی است که در دوران جنگ امام خود را تنها نگذاشته و جان بر کف علیه دشمنان ایستادگی کرده و اجازه ندادند یک وجب خاک از میهن اسلامی مان جدا شود.

سیدمحمد آقامیری در همایش نقش زنان در دفاع مقدس که امروز، 5 مهر در سالن کرامت برگزار شد، اظهار کرد: جنگ ترکیبی امروز مهم ترین مسئله ای است که علیه میهن ما از سوی دشمنان آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قم، آقامیری افزود: همه ما می دانیم و تجربه ثابت کرده است که امت حزب الله همواره پیروز است؛ در دفاع مقدس نیز جنگی ترکیبی در ابعاد گوناگون را شاهد بودیم، تمامیت کفر و دنیا در مقابل ایران اسلامی ایستاده بود اما فرزندان ما با ایمان قوی و رهبری امام راحل مقابل آنان پیروز شدند.

استاندار قم گفت: دفاع مقدس ترکیبی از حضور زنان و مردانی بود که از همه سنین در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند؛ خواهران بسیجی ما در 8 سال جنگ تحمیلی در ارکان مختلف همچون درمان، خدمات و حتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، نتیجه خون پاک شهدا است

اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، نتیجه خون پاک شهدا است