مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-07سياسي

تاکید استاندار مرکزی بر لزوم توجه به مولفه های هویتی در روستاها


استاندار مرکزی با تاکید بر لزوم توجه به مولفه های هویتی در روستاها گفت: پیشرفت، مبتنی بر عناصر درونی و هویتی است و دهیاران و اعضای شوراهای روستاها باید نسبت به مسئله هویت توجه ویژه داشته باشند.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی با تاکید بر لزوم توجه به مولفه های هویتی در روستاها گفت: پیشرفت، مبتنی بر عناصر درونی و هویتی است و دهیاران و اعضای شوراهای روستاها باید نسبت به مسئله هویت توجه ویژه داشته باشند.

دکتر فرزاد مخلص الائمه 15 مهرماه 1402 در آیین گرامیداشت روز ملی روستا و عشایر با اشاره به اینکه توجه به مسائل روستا و روستاییان پس از پیروزی انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای در برنامه دولت ها داشته و دولت سیزدهم نیز نگاه ویژه ای به این حوزه دارد، اظهار کرد: برای توسعه و ارتقای جایگاه روستاها باید اقداماتی بیش از گذشته انجام دهیم.

وی برنامه محوری در فعالیت دهیاری ها و شوراهای روستاها را از جمله ضروریات رشد روستاها دانست و افزود: در کنار برنامه محوری، تعامل بین اجزا اهمیت ویژه ای دارد.

دولت سیزدهم موضوع مردمی سازی را مورد توجه قرار داده است و این امر را در قالب حلقه های میانی در بیانیه گام دوم انقلاب شاهدیم.

مخلص الائمه، ضرورت تحقق مهاجرت معکوس و ارتقای روستاها را در بحث مردمی سازی مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه دهیاری ها و شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار مرکزی بر لزوم توجه به مولفه های هویتی در روستاها

تاکید استاندار مرکزی بر لزوم توجه به مولفه های هویتی در روستاها