مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 09:202023-09-26اجتماعي

رگبار باران در برخی استان ها/ نفوذ گرد و غبار از کشور همسایه


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها و شکل گیری توده گرد و غبار برفراز کشور همسایه و تاثیرگذاری آن بر غرب و جنوب غرب ایران خبر داد.

- رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها و شکل گیری توده گرد و غبار برفراز کشور همسایه و تاثیرگذاری آن بر غرب و جنوب غرب ایران خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز (4 مهر) در استان های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های البرز و بخش هایی از شمال غرب کشور بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

بیشینه بارش امروز در استان های گلستان، شرق مازندران، شمال سمنان و ارتفاعات شرقی البرز خواهد بود.

وی افزود: چهارشنبه(5 مهر) بارش در استان های گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات در استان های مازندران، سمنان و شمال شرق تهران ادامه خواهد داشت.

به گفته رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا پنجشنبه (6 مهر) در ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی و بارش پراکنده و طی روزهای جمعه و شنبه (7 و8 مهر) در غالب نقاط کشور جوی نسبتا پایدار انتظار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگبار باران در برخی استان ها/ نفوذ گرد و غبار از کشور همسایه

رگبار باران در برخی استان ها/ نفوذ گرد و غبار از کشور همسایه