مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 17:102023-10-12سياسي

عظمت کار جبهه مقاومت با شهادت کودکان و زنان خدشه دار نمی شود


معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: در جنگ غزه، هیبت شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی فروپاشید هرچند رژیم صهیونیستی زنان و کودکان را به شهادت برساند، - ایسنا/مازندران معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: در جنگ غزه، هیبت شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی فروپاشید هرچند رژیم صهیونیستی زنان و کودکان را به شهادت برساند، اما عظمت کار جبهه مقاومت را نمی تواند خدشه دار کند.

روح الله سلگی 20 مهر ماه در مراسم معارفه مدیرکل اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اینکه جبهه مقاومت مظلومانه و مقتدرانه معادلات جهانی را برهم زد و با سنگ و آجر از خود دفاع کرد تا به امروز به موشک رسید، گفت: وعده خدای متعال حتمی است و جبهه باطل به زوال خواهد رفت.

وی با تاکید بر اینکه پیروزی نهایی از آن جبهه حق و مستضعفین است، افزود: در جنگ غزه هیبت شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی فروپاشید هرچند زنان و کودکان را به شهادت برسانند، اما عظمت کار جبهه مقاومت که با تکیه بر اعتقادات بردشمن تاختتد و فتوحاتی به دست آوردند را نمی توانند خدشه دار کنند.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز همه مظلومان عالم را در زیر خیمه خود جمع کرده است، اضافه کرد: خدا را شاکریم که زیر پرچم ولایت و زیر سایه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب امام خامنه ای (مدظله العال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عظمت کار جبهه مقاومت با شهادت کودکان و زنان خدشه دار نمی شود

عظمت کار جبهه مقاومت با شهادت کودکان و زنان خدشه دار نمی شود