مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 21:352023-10-05اقتصادي

موقوفه سرلشگر خدایاری موقوفه ای برای افزایش درآمد در عرصه کشاورزی


موقوفه سرلشکر خدایاری در شهریار که آن را با مزرعه ای 421 هکتار می شناسند، 280 هکتار کشاورزی در آن قرار دارد و شامل 10 هکتار باغ است که با برنامه یک ساله، - موقوفه سرلشکر خدایاری در شهریار که آن را با مزرعه ای 421 هکتار می شناسند، 280 هکتار کشاورزی در آن قرار دارد و شامل 10 هکتار باغ است که با برنامه یک ساله، کاشت و برداشت هر قطعه مشخص شده است.

با توجه به جایگاه کشاورزی در توسعه پایدار و وجود بسیاری از اراضی کشاورزی موقوفه در کشور، سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان یکی از نهادهای موثر و دانش محور در تولید بهینه محصولات کشاورزی در کشور پیشقدم شده و برنامه های مختلف برای سرمایه گذاری، احیا و افزایش درآمد موقوفات کشاورزی در دستور کار خود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با هفته وقف، جمعی از چهره های فرهنگی، فعالان رسانه و خبرنگاران به همت سازمان اوقاف و امور خیریه به بازدید از موقوفه سرلشکر خدایاری رفتند تا از نزدیک با روند انواع تولید محصولات در این موقوفه آشنا شوند.

آنچه پیش رو دارید روایت مجمل از بازدید چند ساعته از موقوفه سرلشکر خدایاری است.

از آنجا که کشاورزی قداست خاصی در کشورمان دارد و به عنوان یکی از زیربناهای اقتصاد مقاومتی مطرح است، باید به سمت استفاده بهینه از این ظرفیت و پتانسیل پیش برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقوفه سرلشگر خدایاری موقوفه ای برای افزایش درآمد در عرصه کشاورزی

موقوفه سرلشگر خدایاری موقوفه ای برای افزایش درآمد در عرصه کشاورزی