مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-05اقتصادي

پخش فرآورده های نفتی تمام نازل های سوخت را تعمیر کند


رییس کل دادگستری هرمزگان به تشکیل پرونده برای جایگاه داران متخلف تا تذکر ترک فعل به مدیران مربوطه پرداخت.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری هرمزگان به تشکیل پرونده برای جایگاه داران متخلف تا تذکر ترک فعل به مدیران مربوطه پرداخت.

مجتبی قهرمانی در حاشیه بازدید از چند جایگاه عرضه سوخت و ضمن صدور دستورات ویژه به منظور تسریع در روند خدمت رسانی و جلوگیری از معطلی مردم در پمپ بنزین ها، اظهار کرد: تذکرات جدی برای مدیریت این موضوع به شرکت پخش فرآورده های نفتی داده شد و این شرکت موظف است به سرعت نسبت به تزریق سوخت کافی، تعمیر همه نازل ها و نصب فلومتر در تمامی جایگاه های استان هرمزگان اقدام کند.

قهرمانی ضمن تأکید بر لزوم تأمین به موقع سوخت شهروندان تصریح کرد: ایجاد وقفه در ارائه خدمت از سوی جایگاه داران و یا شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و هرگونه قصور یا ترک فعل در حوزه تأمین سوخت و قاچاق سوخت، به تشکیل پرونده قضایی برای متخلفین و برخورد قانونی با آنها منجر خواهد شد.

وی در ادامه به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مأموریت داد تا با ورود به این موضوع از باب حقوق عامه، شرکت پخش فرآورده های نفتی را ملزم کنند که ضمن رعایت قوانین و مقررات مربوطه و انجام کار کارشناسی دقیق به سرعت نسبت به رفع نواقص موجود اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش فرآورده های نفتی تمام نازل های سوخت را تعمیر کند

پخش فرآورده های نفتی تمام نازل های سوخت را تعمیر کند