مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-22سياسي

ثبت نام نهایی 70 داوطلب اردبیلی مجلس دوازدهم در 3 روز نخست


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل و رییس ستاد انتخابات استان از ثبت نام نهایی 70 داوطلب مجلس دوازدهم طی 3 روز نخست این مرحلهص از انتخابات خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله ثبت نام نهایی داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 27 مهر آغاز شده و تا ساعت 18 روز چهارشنبه 3 آبان ادامه دارد و در این مرحله صرفٱ افرادی امکان ثبت نام دارند که در مرحله پیش ثبت نام کد رهگیری دریافت کرده باشند.

وی با اشاره به آمار 3 روز نخست این مرحله، افزود: در کل 5 حوزه انتخابیه استان اردبیل 70 نفر ثبت نام خود را در 3 روز نخست نهایی کرده اند که از این تعداد 3 نفر خانم و 67 نفر آقا هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: 35 نفر از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، 12 نفر از حوزه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز، 12 نفر از حوزه مشکین شهر، 7 نفر از حوزه خلخال و کوثر و 4 نفر نیز از حوزه انتخابیه گرمی و انگوت ثبت نام کرده اند.

قاسمیان با بیان اینکه در مرحله پیش ثبت نام 894 نفر از کل استان اردبیل برای حضور در رقابت ها اعلام آمادگی کرده بودند، تصریح کرد: در مرحله ثبت نام نهایی امکان تغییر حوزه انتخابیه برای داوطلبان فراهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام نهایی 70 داوطلب اردبیلی مجلس دوازدهم در 3 روز نخست

ثبت نام نهایی 70 داوطلب اردبیلی مجلس دوازدهم در 3 روز نخست