مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 18:012023-10-20سياسي

آمادگی جوانان خوزستانی برای اعزام به غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان تجمعات گسترده اهالی ولایتمدار و شهیدپرور خوزستان دیار سردار شهید مجید سیلاوی، شهید محمود احمدی نبی و شهید سید طاهر موسوی در محکومیت هلوکاست واقعی قرن و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان فلسطینی در نقاط مختلف این استان برگزار شد.

مردم استان خوزستان دیار سردار شهید بهنام محمدی راد، سردار شهید شکرخدا بهمنی و سردار شهید رضا شهنی فیض با حضور در تجمعات گوناگون جنایات انجام شده توسط رژیم غاصب صهیونیستی و کشار بی رحمانه زنان و کودکان فلسطینی در بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کردند.

تجمعات همبستگی و همدلی با مردم مظلوم و بی دفاع غزه و حمایت از ملت مظلوم فلسطین در نقاط مختلف استان خوزستان دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، سردار شهید مهدی نریمی، سردار شهید حسن بهمنی و سردار شهید محمود نویدی برگزار شد که حاضران در این اجتماعات انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

در اهواز هم همشهریان سردار شهید علی لویمی، شهید محمد عذاری، شهید علی کمایی، شهید سید حسن سواری، شهید رضا شعیبی، شهید میلاد جهانگیری نژاد، شهید اسماعیل شفیعی نژاد و شهید سینا آقاجری در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت بمباران بیمارستان المعمدانی غزه اجتماعاتی برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی جوانان خوزستانی برای اعزام به غزه

آمادگی جوانان خوزستانی برای اعزام به غزه