مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-04اقتصادي

افزایش 200 درصدی صدور پروانه در تهران


مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: با ابلاغ مشوق های نوسازی، آمار صدور پروانه در سال جاری حدود 200 درصد نسبت به 5 ماهه سال گذشته افزایش داشته و عملاً شاهد افزایش نوسازی در بافت های فرسوده هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارس، مراسم گرامی داشت روز جهانی اسکان بشر با شعار اقتصاد تاب آور شهری، روز دوشنبه، دهم مهر ماه سال 1402 در مجموعه فرهنگی و هنری نگارستان برگزار شد.

مهدی هدایت مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران  در این مراسم تغییرات اقلیمی و خشکسالی، مهاجرت ها و سکونت گاه های غیر رسمی را از چالش های مشترک بین کلانشهرهای دنیا عنوان کرد و به ارائه مهمترین برنامه ها و اقدامات شهرداری تهران برای افزایش تاب آوری، تولید مسکن و بازآفرینی بافت های فرسوده و ناکارآمد پایتخت پرداخت.

هدایت گفت: چنانچه بخواهیم به حوزه بازآفرینی و نوسازی بافت های فرسوده ورود کنیم باید سه ضلع دولت، شهرداری و مردم را با هم پیش ببریم که خوشبختانه در این دوره دولت و شهرداری برای تحقق اهداف نوسازی اهتمام جدی دارند و مردم را نیز در این حوزه با خود همراه کرده اند.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران عنوان کرد: با ابلاغ مشوق های نوسازی، آمار صدور پروانه در سال جاری حدود 200 درصد نسبت به 5 ماهه سال گذشته افزایش داشته و عملاً شاهد افزایش نوسازی در بافت های فرسود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 200 درصدی صدور پروانه در تهران

افزایش 200 درصدی صدور پروانه در تهران