مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 23:052023-10-05اقتصادي

سرپل ذهاب تا پایان امسال سبز خواهد شد


مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: تا پایان سال جاری ضریب نفوذ گاز در دو بخش شهری و روستایی شهرستان سرپل ذهاب به 100درصد خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه امروز در آیین بهره برداری از گازرسانی به 80 روستای سرپل ذهاب، اظهار کرد: تا پایان سال جاری ضریب نفوذ گاز در دو بخش شهری و روستایی شهرستان سرپل ذهاب به 100درصد خواهد رسید و این شهرستان از نظر برخوداری از انرژی گاز، شهرستان سبز خواهد شد.

  وی با بیان اینکه ضریب نفوذ گاز در بخش شهری شهرستان سرپل ذهاب 100درصد است،  اعلام کرد: تا پیش از این از 193 روستای شهرستان سرپل ذهاب 90 روستای آن گازدار بود که امروز این تعداد به 170 روستا رسید و ضریب نفوذ گاز روستایی در این شهرستان از 64 درصد به 97 درصد افزایش یافت.

  مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: از 23 روستای باقی مانده، گازرسانی به 10 روستا در دست اجراست و  تا قبل از فصل سرما گازدار خواهند شد و 13 روستای باقی مانده علی رغم اینکه قابلیت گازرسانی ندارند در دست مطالعه قرار دارند.

  وی تصریح کرد: پروژه های که امروز به بهره برداری رسید حاصل هفت ماه تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت گاز استان است که با اعتبار 2 هزار و 420 میلیارد ریالی به انجام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپل ذهاب تا پایان امسال سبز خواهد شد

سرپل ذهاب تا پایان امسال سبز خواهد شد