مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 22:152023-10-21سياسي

سخنرانی سردار رادان در سی و ششمین یادواره شهدای فریدونکنار


دبیر ستاد یادواره شهدا فریدونکنار از برگزاری سی و ششمین یادواره شهدا فریدونکنار با سخنرانی سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، هادی بصیر دبیر ستاد یادواره سرداران و 350 شهدای شهرستان فریدونکنار عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال سی وششمین سالی است که مراسم یادواره شهدا در فریدونکنار برگزار خواهد شد و به لطف خدا و یاری شهدا تاکنون هنوز یک سال هم نشده که این مراسم لغو شود.

وی با اشاره به اینکه جلسات متعددی از هفت ماه گذشته برای یادواره شهدا برگزار شده است،گفت: در فریدونکنار بنابر روالی که داریم از یک هفته مانده به مراسم اصلی یادواره شهدا به نام هفته ایثار و شهادت نامگذاری می شود و شروع این هفته با مراسم همایش رزمندگان برگزار و با مراسم یادواره شهدا به پایان می رسد.

دبیر ستاد یادواره شهدا فریدونکنار تصریح کرد: همایش فرمانده هان و رزمندگان در روز جمعه 28 مهر ماه برگزار شد و پانزدهمین سالی بود که این اتفاق صورت گرفت.

بصیر یادآورشد: برای دومین سال، محفل انس با قرآن با عنوان آیه های سرخ در روز شنبه 29 مهر ماه از ساعت 18:30 با حضور قاریان و حافظان برجسته در امام زاده سید محمد(ع) برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانی سردار رادان در سی و ششمین یادواره شهدای فریدونکنار

سخنرانی سردار رادان در سی و ششمین یادواره شهدای فریدونکنار