مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 06:502023-10-18حوادث

عامل تیراندازی در رشت دستگیر شد


فرمانده انتظامی رشت از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی و تخریب خودرو در بلوار ولیعصر این شهرستان و کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی رشت از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی و تخریب خودرو در بلوار ولیعصر این شهرستان و کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی 25 مهر در گفت وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر با بیان نقش غیرقابل انکار سلاح های غیرمجاز در بروز درگیری ها و به مخاطره افتادن امنیت روانی شهروندان، اظهار کرد: حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز برابر قانون جرم بوده و پلیس در چارچوب قانون با این مسئله با جدیت برخورد می کند.

وی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی و تخریب یک دستگاه خودرو در یکی از محله های شهرستان رشت، بلافاصله ماموران کلانتری 13 به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به اینکه پس از حضور پلیس در مکان اعلامی و بررسی های صورت گرفته مشخص، فردی به علت اختلاف با یک نفر دیگر با اسلحه شکاری به سمت خودرو ام وی ام وی تیراندازی کرده و متواری شده است، افزود: با اقدامات پلیسی صورت گرفته محل اختفاء متهم شناسایی و این فرد دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل تیراندازی در رشت دستگیر شد

عامل تیراندازی در رشت دستگیر شد