مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-01اجتماعي

مشارکت خوب دوست داران محیط زیست؛ در جمع آوری فیلتر های سیگار رها شده در توچال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی مجنوعه تفریحی ورزشی توچال، آیین پاکداشت طبیعت همزمان با هفته گردشگری با استقبال بیش از 100 نفر از دوست داران محیط زیست، - مشارکت خوب دوست داران محیط زیست؛ در جمع آوری فیلتر های سیگار رها شده در توچال همزمان با هفته گردشگری با مشارکت دوست داران محیط زیست روز گذشته (7 مهر) پاکداشت طبیعت در توچال برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی مجنوعه تفریحی ورزشی توچال، آیین پاکداشت طبیعت همزمان با هفته گردشگری با استقبال بیش از 100 نفر از دوست داران محیط زیست، کوهنوردان، مربیان مدرسه اسکی توچال و عموم مردم برگزار شد.

این برنامه به دعوت مجموعه فرهنگی ورزشی توچال با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست و زمین پاک، جلوگیری از نابودی منابع طبیعی و خطرات زیست محیطی و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست شهروندان روز جمعه (7 مهر) ساعت 8 صبح برگزار شد.

در این برنامه دوست داران محیط زیست؛ زباله های رها شده در طبیعت و فیلتر های سیگار را به سبب سمی بودن و تجزیه دیر هنگام آن، از ایستگاه چشمه تا ایستگاه اول مجموعه توچال را جمع آوری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت خوب دوست داران محیط زیست؛ در جمع آوری فیلتر های سیگار رها شده در توچال

مشارکت خوب دوست داران محیط زیست؛ در جمع آوری فیلتر های سیگار رها شده در توچال