مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 17:402023-10-09بين الملل

دخالت آمریکا با پاسخ نظامی سخت روبرو خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عراق، اکرم الکعبی دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی ضمن دعوت از ملت آزاده عراق برای شرکت در راهپیمایی میلیونی حمایت از فلسطین، - دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق درباره گسترش دامنه جنگ از سوی صهیونیست ها به شدت هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عراق، اکرم الکعبی دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی ضمن دعوت از ملت آزاده عراق برای شرکت در راهپیمایی میلیونی حمایت از فلسطین، بار دیگر به دولت های پشتیبان اسراییل گوشزد کرد که اگر در صدد گسترش دامنه جنگ باشند، با حماسه حیدری مقاومت مواجه خواهند شد.

وی گفت: از همه برادران و عزیزان دعوت می کنیم که در تظاهرات میلیونی روز جمعه مشارکت کنند و با احترام به درخواست برگزارکنندگان مراسم، فقط پرچم های عراق و فلسطین را به اهتزاز درآورند.

خدا به شما جزای خیر دهد.

دبیرکل جنبش نجباء اعلام کرد: بار دیگر تأکید می کنیم که در صورت گسترش دایره جنگ توسط رژیم صهیونیستی، پهپاد ها و موشک های مقاومت حماسه ای حیدری خواهند آفرید و هرگونه دخالت آمریکای شرور یا هر کشور دیگری علیه ملت فلسطین، با پاسخ نظامی سخت روبرو خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخالت آمریکا با پاسخ نظامی سخت روبرو خواهد شد

دخالت آمریکا با پاسخ نظامی سخت روبرو خواهد شد