مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 17:002023-10-21فناوري

پروژه فیبر نوری در ایرانسل با جدیت دنبال می شود


از دستاوردهای مهم ایرانسل در طول سالیان اخیر می توان به پوشش قابل توجه خدمات ارتباطی و اینترنتی در سراسر کشور اشاره کرد که این میزان تاکنون به 64.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بیژن عباسی آرند مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به مناسبت هفدهمین سالروز فعالیت این شرکت در جمع خبرنگاران گفت: شرکت ایرانسل در طول سالیان متمادی، اتفاقات مثبتی در حوزه اینترنت و خدمات ارتباطی در جای جای ایران انجام داده است.

وی ادامه داد: از جمله دستاوردهای مهم در حوزه خدمات ارتباطی پوشش قابل توجه در سراسر کشور است که این میزان به 64.

4 میلیون مشترک می رسد؛ در شهریور امسال رکورد روزانه دیتا زده شده است همچنین 309 میلیون دقیقه رکورد میزان روزانه مکالمات را در اپراتور ایرانسل داشتیم.

مدیرعامل شرکت ایرانسل با اشاره به دستاورد اخیر این شرکت عنوان کرد: پروژه فیبر نوری یکی از پروژه هایی است که ایرانسل آن را شروع کرده است و امیداوریم اتفاق مثبتی را در سرعت اینترنت رقم بزنیم؛ تاکنون 2,200 کیلیومتر 11 هزار کیلومتر از این پروژه انجام شده، همچنین در این پروژه، سرمایه گذاری 530 میلیون دلاری صورت گرفته است.

عباسی آرند در ادامه افزود: شهر بابل اولین شهری است که توسط ایرانسل تحت پوشش قرار گرفته است؛ امیداوریم ظرف چند روز آینده سراسر شهر بابل تحت پوشش این پروژه قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه فیبر نوری در ایرانسل با جدیت دنبال می شود

پروژه فیبر نوری در ایرانسل با جدیت دنبال می شود