مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-07اقتصادي

نگاه جدی دولت سیزدهم به روستاها با پرداخت تسهیلات ویژه


معاون اقتصادی استانداری لرستان گفت: باید به این موضوع تاکید کرد که دولت سیزدهم نگاه جدی تری به توسعه روستاها دارد و همین امر رونق روستاها را به دنبال داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سیروس ابراهیمی در مراسم روز ملی روستا و عشایر با اشاره به اینکه نگاه به روستاها از 25 سال پیش تغییر کرده است، اظهار کرد: اما باید به این موضوع تاکید کرد که دولت سیزدهم نگاه جدی تری به توسعه روستاها دارد و همین امر رونق روستاها را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به ضرورت توسعه و توجه به روستاها، گفت: تخلیه نشدن روستاها و تولید در روستاها یعنی کاهش حاشیه نشینی و افزایش تولید، بنابراین متولیان راهکارهایی ارائه بدهند که باعث ماندگاری روستاییان شود.

معاون اقتصادی استانداری لرستان تاکید کرد: نکته مهم در توسعه روستاها توجه به زیرساخت های عمرانی و زیر بنایی و اشتغال است، یعنی زیرساخت ها و هم اشتغال باید توامان با هم انجام شود.

ابراهیمی یکی از دلایل مهاجرت روستاییان و بزرگ شدن نامتعارف شهرها را عدم توجه به اشتغال روستاییان عنوان کرد و گفت: نگاه ویژه به روستاها در دولت سیزدهم محکم تر شروع شده و در این میان موضوع اشتغال با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت روند خوبی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه جدی دولت سیزدهم به روستاها با پرداخت تسهیلات ویژه

نگاه جدی دولت سیزدهم به روستاها با پرداخت تسهیلات ویژه