مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 18:302023-10-04سياسي

مسیر پرپیچ وخم غرب گیلان به مرکز استان اصلاح و تعریض شود


استاندار گیلان با بیان اینکه در خصوص توسعه زیرساخت ها تلاش داریم با سرعت مشکلات مردم این منطقه را برطرف کنیم، گفت: مسیر پرپیچ و خم راه اصلی منطقه غرب گیلان به مرکز استان باید اصلاح و تعریض شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی روز چهارشنبه در همایش بزرگ هفته وحدت سردار صلح، منادی وحدت (پویش سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی) که در سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر با حضور علمای اهل تسنن و تشیع غرب گیلان برگزار شد، اظهار کرد: همدلی بین مسلمانان اهل تشیع و تسنن در غرب استان موجب افتخار است و با توجه به اینکه برگزاری چنین همایش هایی نماد وحدت و یکپارچگی است بایستی برنامه ریزی ها ازین پس بگونه ای انجام شود تا چنین همایش هایی در سطح استانی و ملی برگزار شود.

  وی با بیان اینکه دشمن به دنبال یافتن نقطه ضعف از ما و ضربه زدن از همان نقطه است، گفت: دشمنان، حیات، عزت، حیثیت و اعتقادات ما را نشانه گیری کرده اند اما باید حواسمان را جمع کنیم و بدانیم دشمن همواره دشمنی کرده است.

  نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه دشمنان با تفرقه افکنی بین مسلمان بدنبال فروش سلاح های نظامی خود هستند تا به مسلمانان بدست مسلمانان آسیب وارد کنند، افزود: اگر کسی در گوشه ای از کشور بخواهد در زمین دشمن بازی کند و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر پرپیچ وخم غرب گیلان به مرکز استان اصلاح و تعریض شود

مسیر پرپیچ وخم غرب گیلان به مرکز استان اصلاح و تعریض شود