مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-17بين الملل

استانداردهای دوگانه حقوق بشر، از غزه تا تل آویو


استانداردهای دوگانه غرب آتش زدن کودک زنده فلسطینی را به جرم فلسطینی بودن مجاز می شمارد، اما نسبت به کوچک ترین تعرضی به نظامیان ارتش متجاوز صهیونیستی آن هم کسانی که عامل کشتار مردم فلسطین هستند، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - راهبرد معاصر نوشت: غزه در خون و آتش است، کودکان مظلوم و بی پناهی که قربانی جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی می شوند و خانواده هایی که به زور از خانه و کاشانه شان رانده می شوند تا رژیم غاصب به اهداف شوم خود دست یابد.

مجامع مختلفی درباره نقض حقوق بشر در غزه به وسیله رژیم صهیونیستی هشدار داده اند و گزارشگران خبری بسیاری با وجود تهدید جانشان به وسیله صهیونیست ها لحظه به لحظه حال و روز غزه به ویژه در خون غلتیدن کودکان و پر پر جوانان این سرزمین را به دنیا مخابره می کنند، بلکه چیزی در درون دل های سنگ شده به لرزش درآید.

رسانه های صهیونیستی سال هاست تلاش می کنند با تبلیغات سیاسی-رسانه ای جای ظالم و مظلوم را عوض کنند و بر مبنای حقوق بشر غربی به سراغ نسل کشی های بعدی بروند.

نقض صریح حقوق بشر آنچه امروز در باریکه نوار غزه در فلسطین اشغالی در حال روی دادن است و بزرگنمایی و کوچک سازی های رسانه ای که از فاجعه ای عظیم و غیر انسانی خبر می دهد، همان قصه پر غصه ای است که حمله به نظامیان صهیونیستی که به کشتار مردم بی پناه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردهای دوگانه حقوق بشر، از غزه تا تل آویو

استانداردهای دوگانه حقوق بشر، از غزه تا تل آویو