مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 13:352023-10-16سياسي

نقش روحانیون در حوزه انتقال دانش سلامت به جامعه بی بدیل است


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی همدان با حوزه اسلامی می تواند فعالیت های جهادی مشترکی انجام دهد گفت: اطلاعات طلاب و روحانیون در حوزه دانش سلامت به جامعه منتقل می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان محمدمهدی مجذوبی ظهر امروز در نشست مشترک با مسئولان حوزه علمیه با بیان اینکه حوزه ها از قدیم ایام متفکرین بسیاری داشته و افرادی مهم و مجتهدی را تربیت کرده است اظهار کرد: این قشر از گذشته تاکنون مشکلاتی را تحمل کردند که تصور آنها هم سخت است.

وی با بیان اینکه در سی سال اخیر در حوزه سلامت تغییرات اساسی رخ داده و شاهد پیشرفت های چشمگیری بوده ایم، افزود: اتفاقات بسیار بزرگی در حوزه پیشرفت علم نوین و پزشکی رخ داده و تربیت نیروی انسانی مبتنی بر شواهد شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در 20 سال اخیر بیماری ها و آ موزش ها تغییر پیدا کرده است تصریح کرد: خوشبختانه بسیاری از بیماری های عفونی کاهش یافته که در این امر مدیون ارتقا آموزش جوامع، واکسیناسیون گسترش و انقلاب آنتی بیوتیک ها هستیم.

مجذوبی با بیان اینکه در سال های اخیر سن امید به زندگی از 59 به 80 سال افزایش یافته است بیان کرد: متأسفانه با افزایش سن بیماری های مزمن مانند دیابت، فشارخون، ریوی و غیره افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش روحانیون در حوزه انتقال دانش سلامت به جامعه بی بدیل است

نقش روحانیون در حوزه انتقال دانش سلامت به جامعه بی بدیل است