مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 15:152023-09-30سياسي

منوچهر صهبایی رهبر ارکستر سمفونیک تهران شد


منوچهر صهبایی رهبر دائم ارکستر سمفونیک تهران شد.

- منوچهر صهبایی رهبر دائم ارکستر سمفونیک تهران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، با تقدیم حکمی از سوی مهدی سالم مدیر عامل بنیاد رودکی، منوچهر صهبایی به عنوان رهبر دائم ارکستر سمفونیک تهران معرفی شد.

در متن این حکم آمده است: جناب آقای منوچهر صهبایی نظر به دانش، تجربه و پیشینه ارزشمند جنابعالی در همکاری با ارکستر سمفونیک تهران و با امعان نظر به پیشنهاد اعضای محترم شورای هنری ارکستر، به موجب این حکم به عنوان رهبر دائم ارکستر سمفونیک تهران منصوب می شوید.

امید است با استعانت از درگاه پروردگار یکتا و با برنامه ریزی، آماده سازی و رهبری اجراها، ضبط ها و تمرینات ارکستر در چهارچوب برنامه های مصوب، معرفی و پیشنهاد رهبران میهمان، پیشنهاد رپرتوار اجرایی به شورای هنری، تلاش در جهت ارتقاء دانش و مهارت های فنی نوازندگان بوسیله تعیین رپرتوارهای تمرینی مناسب، رعایت آیین نامه ها و دستورالعمل های مصوب بنیاد رودکی و سایر وظایف ذکر شده در اساسنامه بتوانید منشاء خدمات شایان و دوران پرثمری برای این ارکستر باشید.

ارکستر سمفونیک تهران از سابقه طولانی و اعتبار والایی در ساختار هنری کشور برخوردار است ، امیدوارم با مساعی ارزشمند جنابعالی و هم افزایی هنرمندان و نوازندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منوچهر صهبایی رهبر ارکستر سمفونیک تهران شد

منوچهر صهبایی رهبر ارکستر سمفونیک تهران شد