مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 06:252023-10-18بين الملل

واکنش سوریه به حمله به بیمارستان المعمدانی غزه


دولت سوریه در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه، اعلام کرد که انچه نیروهای جنایتکار صهیونیستی در حمله به این بیمارستان مرتکب شدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه؛ سانا، در این بیانیه آمده است: دولت دمشق نسل کشی صدها نفر از مردم بیگناه غزه را اقدامی وحشیانه می داند که بیانگر میزان کینه توزی رژیم صهیونیستی که با ارتکاب جنایات خود به اوج تجاوز و کشتار رسیده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: این جنایت شنیع تنها ما را به یاد جنایات این رژیم می اندازد که بر پایه کشتار دسته جمعی تاسیس و پایه گذاری شده است و تصویری آشکار از ادامه رویکرد گروهک های به وجود آورنده رژیم جنایتکار صهیونیستی است.

دولت دمشق اعلام کرد که سوریه کشورهای غربی به ویژه ایالات متحده آمریکا را مسؤول این کشتار و کشتارهای دیگر می داند، چون شریک رژیم صهیونیستی در تمامی عملیات کشتار سازمان یافته علیه مردم فلسطین است.

مردم کشورهای مختلف اسلامی و عربی در واکنش به جنایت اسراییل که آن را نمونه ای از وحشیگری قرن 21 خواندند، در خیابان ها حضور یافته و علیه اسراییل شعار سردادند و خشم خویش را با به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی و تصویر نتانیاهو به نمایش گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سوریه به حمله به بیمارستان المعمدانی غزه

واکنش سوریه به حمله به بیمارستان المعمدانی غزه