مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 15:402023-10-01پزشكي

ظرفیت پذیرش روزانه 150 زوج نابارور در بیمارستان فیروزآبادی فراهم شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه 20 درصد زوج ها نابارور هستند، گفت: ظرفیت پذیرش روزانه 150 زوج نابارور به طور رایگان در بیمارستان فیروزآبادی شهرری فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، عبدالرضا پازوکی رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران ظهر امروز در آیین افتتاح بخش ناباروری بیمارستان فیروزآبادی شهرری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به طور متوسط در سطح کشور به ازای یک هزار نفر، یک و نیم تخت بیمارستانی داریم که در شهرری با جمعیت حدود یک و نیم میلیون نفر بیمارستان های فیروزآبادی و هفت تیر مجموعا با 800 تخت بیمارستانی وجود دارد که کمتر از میزان متوسط کشور است و ضرورت دارد تعداد تخت ها افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه با تجهیز و راه اندازی بخش های جدید بیمارستان فیروزآبادی، خدمات خوبی برای مردم جنوب تهران فراهم شده است، گفت: هم اکنون بیمارستان فیروزآبادی، مجهزترین بیمارستان جنوب تهران است.

اورژانس اطفال و آی.

سی.

یو اطفال در بیمارستان فیروزآبادی بالاترین استانداردهای کشور را دارد و حتی از بیمارستان های خصوصی نیز بهتر است.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه حدود یک پنجم یا 20 درصد زوج ها در کشور تابارور هستند، افزود: هزینه های درمان ناباروری بسیار بالا است که با مساعدت دولت سیزدهم این خدمات به طور رایگان برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت پذیرش روزانه 150 زوج نابارور در بیمارستان فیروزآبادی فراهم شد

ظرفیت پذیرش روزانه 150 زوج نابارور در بیمارستان فیروزآبادی فراهم شد