مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 08:502023-09-28اقتصادي

آیفون های 15 موجود در بازار، قاچاق است؟


مردم امارات در بزرگ ترین پاساژ پایتخت این شهر یعنی «دبی مال» در صف های طولانی به فروشگاه های اپل هجوم برده بودند و درست در همان زمان این آیفون از دبی به تهران رسید و حالا پشت برخی ویترین های پاساژهای پایتخت خودنمایی می کند.

- جی پلاس، در واقع هنوز و در حالی که مدل قبلی این گوشی، آی فون 14، به خاطر ممنوعیت رجیستری با اما و اگرهای فراوان در اختیار گروهی از علاقه مندان سرسخت این برند آمریکایی در ایران قرار گرفته و با راه های عجیب و غریب امکان فعال شدن آنتن آن وجود دارد، حالا همین اتفاق برای آی فون 15 تکرار می شود.

آی فون های 15 بیشتر در چهار رنگ نقره ای و تیتانیوم خاکستری، مشکی و آبی و در دو مدل PRO و PRO MAX با ظرفیت 256 گیگ در پاساژهای تهران دیده می شود.

این گوشی ها که با قیمت بین 80 تا 120 میلیون تومان و با همان سرنوشت آی فون 14 در بازار عرضه می شوند، با استقبال خوب خریداران روبه رو شده اند.

دنیای اقتصاد نوشت؛ برخی فروشندگان می گویند با اینکه این گونه فروش برایشان سود ندارد و فروش کالای قاچاق می تواند خطراتی برایشان به همراه داشته باشد، اما برای عقب نماندن از بازار و همچنین پاسخ به نیاز دوستداران گوشی های اپل، حاضر هستند خطر خریدوفروش این کالای قاچاق را بپذیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیفون های 15 موجود در بازار، قاچاق است؟

آیفون های 15 موجود در بازار، قاچاق است؟