مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 09:202023-10-14اقتصادي

حمایت مشترک 2 نهاد از طراحی و ساخت لوله های ضدخوردگی صنعت نفت و گاز


طی انتشار فراخوان مشترک معاونت علمی ریاست جمهوری و شرکت ملی نفت ایران ایده های نوآورانه در زمینه طراحی و ساخت لوله های CRA مورد نیاز صنعت نفت و گاز حمایت می شوند.

- طی انتشار فراخوان مشترک معاونت علمی ریاست جمهوری و شرکت ملی نفت ایران ایده های نوآورانه در زمینه طراحی و ساخت لوله های CRA مورد نیاز صنعت نفت و گاز حمایت می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و شرکت ملی نفت ایران به منظور ارتقای تاب آوری ملی و رقابت پذیری بین المللی و کاهش ارزبری و همچنین بهره مندی از ظرفیت زیست بوم فناوری و نوآوری، چالشی با عنوان طراحی، ساخت و بهره برداری لوله های CRA چاه های نفت و گاز را مطرح کردند و از طرح های فناورانه و نوآورانه در این زمینه حمایت می کنند.

لوله آلیاژ مقاوم در برابر خوردگی (CRA) از جمله تجهیزات پرمصرف صنعت نفت است که همواره از طریق واردات تامین شده است و از سوی دیگر تکمیل چاه های نفت و گاز ترش نیازمند ادوات ضدخوردگی است و مهمترین آنها لوله های مورد نیاز برای تکمیل چاه با آلیاژ مخصوص موسوم به CRA است.

هزینه های گزاف تأمین لوله های مذکور از خارج از کشور و نیز زمان بندی تحویل بسیار طولانی (بین 12 تا 15 ماه) از زمان انعقاد قرارداد تا تحویل کالا و طرح های توسعه ای آتی میادین نفتی و گازی موجب شده است تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مشترک 2 نهاد از طراحی و ساخت لوله های ضدخوردگی صنعت نفت و گاز

حمایت مشترک 2 نهاد از طراحی و ساخت لوله های ضدخوردگی صنعت نفت و گاز