مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-06سياسي

جریان سازی در حوزه علوم بنیادین با راه اندازی «اندیشکده آفرینش های علمی»


قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با اشاره به لزوم حرکت اساتید برتر به سمت کشف علوم جدید، از راه اندازی اندیشکده آفرینش های علمی با هدف جریان سازی در حوزه علوم بنیادین خبر داد.

- جریان سازی در حوزه علوم بنیادین با راه اندازی اندیشکده آفرینش های علمی قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با اشاره به لزوم حرکت اساتید برتر به سمت کشف علوم جدید، از راه اندازی اندیشکده آفرینش های علمی با هدف جریان سازی در حوزه علوم بنیادین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید سلمان سید افقهی با اعلام این خبر با بیان اینکه مسیر علم بی انتهاست، گفت: همانطور که ذات حق بی انتهاست، آیات او نیز بی انتهاست؛ پس باید در مسیر جهاد علمی به طور مستمر حرکت کرد.

وی افزود: بنیاد ملی نخبگان پیرو فرمایش مقام معظم رهبری وظیفه دارد تراز نخبگی نخبگان را حفظ کند.

از منظر رهبری، این تراز نخبگی برای اساتید برتر و سرآمد، کشف نایافته ها و علوم جدید است که این رسالت بیش از هر کسی بر عهده نخبگان است.

سید افقهی ادامه داد: بنیاد برای تحقق این هدف، اندیشکده آفرینش های علمی را ایجاد خواهد کرد تا بهترین استعدادهای تحصیلی کشور که در المپیادهای علمی و کنکور سراسری شناسایی می شوند، در فضای تفکر و تدبر بنیادین با حضور اساتید و صاحب نظران قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان سازی در حوزه علوم بنیادین با راه اندازی «اندیشکده آفرینش های علمی»

جریان سازی در حوزه علوم بنیادین با راه اندازی «اندیشکده آفرینش های علمی»