مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 14:202023-09-28فرهنگي

حذف تصویر پانته آ بهرام از پشت صحنه سریال پوست شیر


در حالی قسمت اول پشت صحنه سریال پوست شیر پخش شده که نکته عجیب آن حذف چهره پانته آ بهرام دربخش های گفت و گو با بازیگران است.

- سینما اعتماد نوشت: قسمت اول پشت صحنه سریال پوست شیر در حالی در نمایش خانگی عرضه شده که در بخش هایی که بازیگران مجموعه درباره روند همکاری و سکانس های مختلف و چگونگی نقش آفرینی خود صحبت می کنند، تصویر آنها نمایش داده می شود و فقط تصویر بخش های گفت و گوی با پانته آ بهرام، بازیگر نقش لیلا حذف شده و تنها صدای صحبت های او روی تصاویر و نماهایی از نقش آفرینی او شنیده می شود.

دلیل این اتفاق هنوز مشخص نیست و باید دید که آیا مساله کشف حجاب پانته آ بهرام و تشکیل پرونده قضایی برای این بازیگر، موجب چنین اتفاقی شده یا اینکه این حذف یا ممانعت از پخش تصاویر گفت و گوی این بازیگر دلایل دیگری دارد؟! جمشید و نوید محمودی، هادی حجازی فر، علیرضا کمالی پور، پردیس احمدیه، مهرداد صدیقیان، ژیلا شاهی، چهره هایی هستند که مصاحبه آنها برخلاف پانته آ بهرام که فقط صدای او شنیده می شود، با پخش تصاویرشان همراه است.

اولین قسمت پشت صحنه سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی روز گذشته 5مهر 1402، همزمان با سال روز انتشار نخستین قسمت این سریال عرضه شد و قسمت دوم آن هم امروز 6مهر پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف تصویر پانته آ بهرام از پشت صحنه سریال پوست شیر

حذف تصویر پانته آ بهرام از پشت صحنه سریال پوست شیر