مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-18بين الملل

واکنش پاپ به جنایات غزه


رهبر کاتولیک های جهان امروز (چهارشنبه) خواستار جلوگیری از وقوع فاجعه انسانی در غزه شد و از وضعیت «بسیار سخت» این منطقه ابراز تاسف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از رویترز، پاپ فرانسیس در سخنرانی هفتگی خود در میدان سنت پیتر با بیان اینکه جنگ آینده را نابود می کند، گفت: جنگ هیچ مشکلی را حل نمی کند و تنها مرگ و ویرانی به همراه دارد، نفرت را افزایش می دهد و کینه جویی را چند برابر می کند.

رهبر کاتولیک های جهان افزود: از مومنان می خواهم که در این جنگ، فقط یک طرف را انتخاب کنند، یعنی طرف صلح؛ اما نه با گفتارها، بلکه با دعا و فداکاری کامل.

پاپ فرانسیس همه تلاش های ممکن برای جلوگیری از فاجعه ای انسانی در غزه را خواستار شد و در کلیسای سنت پیتر دعای ویژه برای صلح خواند.

وی با بیان اینکه 27 اکتبر (پنجم آبان) روز روزه، دعا، توبه است، از همه مسیحیان، پیروان ادیان دیگر و کسانی که به صلح جهانی اهمیت می دهند دعوت کرد تا به آن بپیوندند.

پیشتر پاپ فرانسیس ضمن درخواست برای ایجاد کریدور بشردوستانه در غزه، بر رعایت حقوق انسانی مردم فلسطین در این منطقه تاکید کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه های غزه را بسته تا مقاومت فلسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پاپ به جنایات غزه

واکنش پاپ به جنایات غزه