مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 21:512023-09-25دانش

«پویش» طرحی برای اشتغال دانشجویان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، پیام نجفی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح پویش در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: از مهم ترین اتفاقات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان بحث اشتغال دانشجویان همزمان با تحصیل است و این دانشگاه در طرحی به نام پویش امکانی را فراهم آورده است که دانشجویان در تمامی رشته ها از جمله علوم انسانی و کشاورزی در حین تحصیل به کار هم مشغول شوند.

وی با بیان اینکه 3 هزار دانشجو در استان اصفهان همزمان با تحصیل در رشته تخصصی خودشان کار می کنند، افزود: امید و اشتغال مهم ترین دغدغه دانشجویان است و اشتغال همراه با تحصیل امید بسیار خوبی به دانشجویان می دهد، امسال با توجه به تجربیات سال های اخیر تعداد دانشجویان بیشتری می توانند در این طرح ملی دانشگاه آزاد شرکت کنند.

نجفی یادآور شد: پویش طرحی ملی است که با هدف کمک به رفع معضل اشتغال جوانان ارائه شده و از سال 1398 تاکنون در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در حال اجراست.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان با اشاره به اینکه اجرای این طرح از سه سال گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان آغاز شده است، بیان کرد: هدف این است که دانشجو همزمان با تحصیل شغل مربوط به رشته اش را داشته باشد و این کار با همکاری اتاق بازرگانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پویش» طرحی برای اشتغال دانشجویان

«پویش» طرحی برای اشتغال دانشجویان