مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-15سياسي

21 نقطه حادثه خیز همدان تا پایان سال رفع می شود


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از عملیات اجرایی رفع و اصلاح 21 نقطه حادثه خیز در محورهای همدان تا پایان سال 1402 خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از عملیات اجرایی رفع و اصلاح 21 نقطه حادثه خیز در محورهای همدان تا پایان سال 1402 خبر داد.

مهرداد آهکی گفت: از ابتدای سال جاری رفع و اصلاح 52 نقطه پرتصادف و دارای تصادف مصوب کمیسیون ایمنی راه ها در دستور کار اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان، وی ادامه داد: چهار نقطه از نقاط پرتصادف و دارای تصادف مصوب استان همدان به طور کامل رفع شده و مابقی آن نیز با پیشرفت فیزیکی 60 درصدی در مراحل پایانی قرار دارد و طبق برنامه ریزی های انجام شده 21 نقطه از نقاط حادثه خیز تا پایان سال 1402 رفع و اصلاح خواهد شد.

آهکی تصریح کرد: بنا بر آمار پلیس راه کشور، استان همدان در طرح نوروزی 1402 رتبه دوم کشور در کاهش تصادفات و تلفات جاده ای، در طرح اربعین با 40 درصد کاهش تصادفات نسبت به پارسال رتبه سوم و طی شش ماه نخست سال رتبه دوم کشور را در کاهش تصادفات و مصدومان به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 نقطه حادثه خیز همدان تا پایان سال رفع می شود

21 نقطه حادثه خیز همدان تا پایان سال رفع می شود