مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 16:352023-10-19بين الملل

زمانه و تحولات سرعتی بیش از این می طلبد


رییس سازمان دارالقرآن کریم در یادداشتی نوشت: از کم بودن نباید ترسید، که کار اگر برکتی الهی بگیرد می تواند مسیر میلیون ها انسان را باز کند و راه را نشان دهد.

- رییس سازمان دارالقران کریم در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی: زمانه و تحولات سرعتی بیش از این می طلبد رییس سازمان دارالقرآن کریم در یادداشتی نوشت: از کم بودن نباید ترسید، که کار اگر برکتی الهی بگیرد می تواند مسیر میلیون ها انسان را باز کند و راه را نشان دهد.

از نداشتن زاد و راحله و سلاح و مهارت هم نباید ترسید، که در کار مردمی آنچه راهگشاست خود، حرکت است.

هر کسی به هر مقداری که می تواند: انْفِرُوا خِفافاً وَ ثِقالاً وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِکُمْ وَ أَنْفُسِکُمْ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ ذلِکُمْ خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ تَعْلَمُونَ (41توبه).

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام علی تقی زاده -رییس سازمان دارالقرآن کریم- در یادداشتی که به صورت اختصاصی در رابطه با اتفاقات اخیر فلسطین در اختیار این خبرگزاری قرار داد، نوشت: 1- جریان مردمی نیازمند ایده روزآمد برای کار بین المللی است.

سرعت تحولات جهانی بالاست و ایرانیان هر بار برای کنش فعالانه یا حتی واکنش در برابر رخدادهای جهانی در به در دنبال ایده می گردند و سر تا تهِ کار در بیانیه و تجمع جلوی سفارت و نهایتاً تحصن فرودگاه و تظاهرات خیاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمانه و تحولات سرعتی بیش از این می طلبد

زمانه و تحولات سرعتی بیش از این می طلبد