مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 13:352023-10-22بين الملل

دستور رییس جمهوری الجزایر برای ایجاد پل هوایی کمک به غزه


رییس جمهوری الجزایر دستوری مبنی بر ایجاد یک پل هوایی به منظور ارسال کمک های بشردوستانه به غزه از طرق گذرگاه «رفح» صادر کرد.

- رییس جمهوری الجزایر دستوری مبنی بر ایجاد یک پل هوایی به منظور ارسال کمک های بشردوستانه به غزه از طرق گذرگاه رفح صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ریاست جمهوری الجزایر با صدور بیانیه ای اعلام کرد، عبدالمجید تبون، رییس جمهوری این کشور دستور داده است که کمک های انسانی مهم و فوری به فرودگاه العریش مصر ارسال شود تا از طریق گذرگاه رفح وارد نوار غزه شود.

براساس گزارش سایت النشره، این کمک ها شامل مواد غذایی، تجهیزات پزشکی، لباس و چادر است و قرار است از طریق یک پل هوایی متشکل از چندین فروند هواپیمای وابسته به نیروهای هوایی ارتش الجزایر ارسال شود.

در این بیانیه همچنین آمده است، این کمک های فوری بیانگر پایبندی رهبری و مردم الجزایر به همبستگی بی قید و شرط و نامحدود با ملت فلسطین است که در معرض حملات ادامه دار رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در سایه محاصره فراگیر قرار گرفته اند.

امروز یکشنبه در شانزدهمین روز از جنگ به دنبال عملیات طوفان الاقصی، جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی مختلف در نوار غزه حمله کرده و منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از فلسطینی ها شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس جمهوری الجزایر برای ایجاد پل هوایی کمک به غزه

دستور رییس جمهوری الجزایر برای ایجاد پل هوایی کمک به غزه