مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 18:452023-09-25اقتصادي

رشد صنعتی باید متناسب با تولید محتواهای دانشگاهی باشد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: علیرغم پیشرفت های علمی و وجود مقالات ISI در دانشگاه ها، صنعت نتوانسته ارتباط درخور شأنی با دانشگاه داشته باشد و رشد صنعتی در کشور ما متناسب با تولید محتواهای دانشگاهی نیست.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: علیرغم پیشرفت های علمی و وجود مقالات ISI در دانشگاه ها، صنعت نتوانسته ارتباط درخور شأنی با دانشگاه داشته باشد و رشد صنعتی در کشور ما متناسب با تولید محتواهای دانشگاهی نیست.

فرزاد محمدی امروز، سوم مهرماه در نشست با سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان که در محل سالن جلسات جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، با اشاره به اینکه مشکل صنعت و دانشگاه ریشه ای است، افزود: متاسفانه ارتباط عمیق، کاربردی و صحیح بین صنعت و دانشگاه شکل نگرفته است.

وی با بیان اینکه علیرغم پیشرفت های علمی و وجود مقالات ISI در دانشگاه ها، صنعت نتوانسته ارتباط درخور شأنی با دانشگاه داشته باشد و رشد صنعتی در کشور ما متناسب با تولید محتواهای دانشگاهی نیست، تصریح کرد: این عارضه مختص لرستان نیست بلکه کل کشور با آن دست و پنجه نرم می کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: هرچه تراکنش ها و مبادلات بین صنعت و دانشگاه عمیق تر بیشتر و بهتر شود می تواند پیوند بین این دو بهتر شکل گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد صنعتی باید متناسب با تولید محتواهای دانشگاهی باشد

رشد صنعتی باید متناسب با تولید محتواهای دانشگاهی باشد