مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 17:152023-09-23اجتماعي

تمدید نهمین نمایشگاه ایران نوشت تا هفتم مهر


بنا بر اعلام دبیر نهمین نمایشگاه ایران نوشت، این نمایشگاه که از 19 شهریورماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب آغاز شده بود، - بنا بر اعلام دبیر نهمین نمایشگاه ایران نوشت، این نمایشگاه که از 19 شهریورماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب آغاز شده بود، تا هفتم مهرماه تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد یقینی، با اعلام این خبر به بازدید نزدیک به 40 هزار خانواده از نمایشگاه امسال اشاره و اظهار کرد: با توجه به استقبال بسیار خوب مخاطبان از نهمین نمایشگاه ایران نوشت، این رویداد تا هفتم مهرماه میزبان خانواده ها و علاقمندان به تولیدات ایرانی است.

مدیرعامل مجمع فعالان نوشت افزار ایرانی حمایت خانواده ها از تولیدات ایرانی را دلگرم کننده توصیف کرد و گفت: عاملی که 200 تولیدکننده حاضر در نمایشگاه را به تحمل دشواری های مسیر تولید نوشت افزار ترغیب می کند، حضور و علاقه مردم به محصولات داخلی است.

دبیر نهمین نمایشگاه ایران نوشت، برگزاری نمایشگاهی مشابه در هفت شهر اصفهان، یزد، قم، شیراز، تبریز، مشهد و اهواز را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: صنعت نوشت افزار یک صنعت فراگیر است و بسیاری از تولیدکنندگان شهرستانی در آن فعالیت می کنند، از این رو برگزاری نمایشگاه هایی در استان های مختلف کشور عاملی برای فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید نهمین نمایشگاه ایران نوشت تا هفتم مهر

تمدید نهمین نمایشگاه ایران نوشت تا هفتم مهر