مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 12:052023-09-28اقتصادي

شکل گیری ظرفیت های قانونی برای ارتباط صنایع با دانشگاه ها و مراکز علمی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه باید به بحث توسعه و بهره وری توجه داشته باشیم که این مهم فقط از طریق ارتباط با دانشگاه ها محقق می شود، - ایسنا/کرمان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه باید به بحث توسعه و بهره وری توجه داشته باشیم که این مهم فقط از طریق ارتباط با دانشگاه ها محقق می شود، گفت: خوشبختانه ظرفیت های قانونی برای ارتباط صنایع با دانشگاه ها و مراکز علمی شکل گرفته است.

مهدی حسینی نژاد صبح امروز ششم مهر ماه در همایش بزرگداشت صنعت، معدن و هفته صنایع کوچک در کرمان اظهار کرد: طبق اعلام مرکز آمار در سال 1401، رشد اقتصادی استان کرمان 3.

8 درصد است که 56 درصد آن در حوزه صنعت، معدن و تجارت است.

او با اشاره به وضعیت منابع معدنی استان کرمان بیان کرد: باید این منابع را فراوری و به صنایع دانش بنیان تبدیل می کردیم و در برنامه ششم اتفاقات خوبی در استان کرمان رخ داد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: صنایع فراوری در استان شکل دادیم و صنایع مادر در استان ایجاد شده و 30 درصد فعالیت های فولادی کشور در استان کرمان انجام می شود.

او با تبیین ارتباط بین صنایع بزرگ و کوچک و دانش بنیان و وابسته در استان تصریح کرد: باید محدوده های معدنی استان کرمان مشخص و تعیین تکلیف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل گیری ظرفیت های قانونی برای ارتباط صنایع با دانشگاه ها و مراکز علمی

شکل گیری ظرفیت های قانونی برای ارتباط صنایع با دانشگاه ها و مراکز علمی