مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 15:052023-09-28اقتصادي

واگذاری زمین به 212 خانواده دارای 3 فرزند و بیشتر


مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از واگذاری زمین به 212 خانواده مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این استان خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از واگذاری زمین به 212 خانواده مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این استان خبر داد.

مهدی ملک بعد از ظهر پنجشنبه 6 مهر 1402در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تحویل زمین به خانواده های دارای سه فرزند به بالا از وظایف وزارت راه و شهرسازی در این حوزه بوده که اداره کل راه و شهرسازی گلستان تا کنون بخشی از این وظیفه را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه در ماه های اخیر اداره کل راه و شهرسازی گلستان قرارداد زمین رایگان به 300 خانواده در شهرهای گرگان، کلاله و ترکمن در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت واگذار کرد، گفت: در روزهای آتی همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص)، پویش پیامبر رحمت در 31 شهر کشور برگزار و مرحله دوم واگذاری زمین به متقاضیان جوانی جمعیت انجام می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: در همین راستا، در استان گلستان مراسم دومین مرحله واگذاری زمین رایگان به 212 خانواده گلستانی مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری زمین به 212 خانواده دارای 3 فرزند و بیشتر

واگذاری زمین به 212 خانواده دارای 3 فرزند و بیشتر