مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 08:052023-10-16بين الملل

عملیات طوفان الاقصی پایانی بر قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی است


مسؤول هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان زنجان عملیات طوفان الاقصی را پایانی بر قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی دانست و گفت: از این پس این رژیم با شیب تندی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

- علی غفاری، مسئول هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت اظهار کرد: شنبه هفته گذشته بود که منابع خبری، خبر طوفان الاقصی را مخابره کرده و زمینه شادی آزادی خواهان جهان را فراهم کردند.

مسؤول هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان زنجان عملیات طوفان الاقصی را پایانی بر قدرت بازدارندگی و پوشالی رژیم صهیونیستی دانست و افزود: از این پس این رژیم با شیب تندی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی توانست عموم مردم آزادی خواه را در خارج از مرزهای فلسطین به صحنه بکشاند، چرا که اقدامات رژیم صهیونیستی از آغاز تشکیل و با همراهی حامیان خود به ویژه امریکا توجیه شده است.

غفاری با تاکید بر تلاش حامیان رژیم صهیونیستی در هویت بخشی و مشروعیت دادن به این رژیم افزود: با ورود صهیونیست ها به غزه، موضع مسلمانان و جهان عرب در حمایت از ملت مظلوم فلسطین مشخص شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات طوفان الاقصی پایانی بر قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی است

عملیات طوفان الاقصی پایانی بر قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی است