مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 12:052023-09-27اقتصادي

88 هزار نفر در استان زنجان عضو تعاونی های روستایی هستند


مدیر تعاون روستایی استان زنجان گفت: تعاون روستایی در این استان متشکل از 168 تعاونی است که حدود 88 هزار نفر از روستاییان در سطح 828 روستا عضو این تعاونی ها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نخستین نشست هم اندیشی و همکاری دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان با سازمان تعاون روستایی استان زنجان برگزار شد.

عبدالله، جعفری، مدیر تعاون روستایی استان زنجان در این نشست با بیان اینکه سازمان و شبکه تعاون روستایی یکی از قدیمی ترین مجموعه های دولتی و مردمی در سطح کشور با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت است، اظهار داشت: شبکه تعاون روستایی از گسترده ترین و فراگیرترین تشکل ها در روستاها هستند که در زمینه های کشاورزی، تولیدی خدماتی، زیربنایی، بازرگانی و سایر حوزه های مورد نیاز خدمات مختلفی به روستاییان و کشاورزان ارائه می دهند.

مدیر تعاون روستایی استان زنجان تصریح کرد: تعاون روستایی استان زنجان متشکل از 168 تعاونی است که حدود 88 هزار نفر از روستاییان در سطح 828 روستا عضو آنها هستند.

در ادامه این نشست علی شمس، رییس دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان با بیان اینکه دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان با 2 هزار دانشجو در 26 گرایش کارشناسی ارشد در رشته های کشاورزی و 8 گروه کارشناسی در حوزه های آموزشی و پژوهشی فعالیت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

88 هزار نفر در استان زنجان عضو تعاونی های روستایی هستند

88 هزار نفر در استان زنجان عضو تعاونی های روستایی هستند