مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-19اقتصادي

«نذر خدمت» هلال احمر نیمه آبان کلید می خورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وحید سلیمی روز پنجشنبه با اعلام این خبر گفت: یکی از اهداف و طرح های مشترک جمعیت هلال احمر، کمک به رفع یا کاهش بحران بی آبی و تنش کم آبی در مناطق متاثر از تغییرات اقلیمی و خشکسالی است که در پنج سال گذشته در قالب طرح .

- رییس سازمان داوطلبان از آغاز طرح ملی نذر خدمت به عنوان ادامه طرح نذر آب در ششمین سال متوالی خبر داد و شروع رسمی این طرح را نیمه آبان ماه اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وحید سلیمی روز پنجشنبه با اعلام این خبر گفت: یکی از اهداف و طرح های مشترک جمعیت هلال احمر، کمک به رفع یا کاهش بحران بی آبی و تنش کم آبی در مناطق متاثر از تغییرات اقلیمی و خشکسالی است که در پنج سال گذشته در قالب طرح ملی نذر آب نمود عینی پیدا کرد.

سلیمی با اشاره به افزوده شدن ابعاد دیگری از خدمات داوطلبانه و بشردوستانه به طرح نذر آب در سال جاری، تصریح کرد: امسال از نیمه آبان ماه عملیات اجرایی طرح ارتقا یافته نذر آب یعنی نذر خدمت را آغاز می کنیم.

وی واژه خدمت را در این طرح مخفف خادمان داوطلب مردمی برای توانمندسازی بیان و اضافه کرد: در طرح امسال توانمندسازی پایدار روستا ها و مناطق محروم جامعه هدف و ارائه خدمات ماندگار و اثرگذار در حوزه های آب، آموزش، اشتغال، بهداشت، سلامت و معیشت، در دستور کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نذر خدمت» هلال احمر نیمه آبان کلید می خورد

«نذر خدمت» هلال احمر نیمه آبان کلید می خورد