مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-03سياسي

احداث 57 پروژه عمرانی حوزه تامین اجتماعی در کشور


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر این سازمان 57 پروژه عمرانی در بخش درمان مستقیم در سراسر کشور در حال احداث دارد و 150 پروژه نیز در حال طراحی و توسعه برای ایجاد بخش است.

- ایسنا/مازندران مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر این سازمان 57 پروژه عمرانی در بخش درمان مستقیم در سراسر کشور در حال احداث دارد و 150 پروژه نیز در حال طراحی و توسعه برای ایجاد بخش است.

میرهاشم موسوی امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی ساختمان درمانگاه فوق تخصصی تامین اجتماعی در شهرستان چالوس در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه یکی از رویکردهای اساسی ما در تامین اجتماعی توسعه خدمات است، اظهار کرد: مهمترین اقدامات سازمان تامین اجتماعی ارائه خدمات درمانی به صورت مستقیم و غیرمستقیم است که این موضوع مورد تاکید رییس جمهوری قرار دارد.

وی با بیان اینکه 11 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار در بودجه سال جاری برای توسعه زیر ساخت درمانی و عمرانی تعیین شده است ، گفت: این عدد در آغاز دولت سیزدهم 4500 میلیارد تومان بوده که نشان دهنده اولویت و اهمیت دولت به این بخش است.

موسوی خاطرنشان کرد: روزانه بالغ بر یک میلیون و 200 خدمات سرپایی در مراکز درمانی تامین اجتماعی سراسر کشور انجام می شود و بیش از 13 هزار بستری در مراکز درمانی این سازمان صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 57 پروژه عمرانی حوزه تامین اجتماعی در کشور

احداث 57 پروژه عمرانی حوزه تامین اجتماعی در کشور