مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 15:252023-09-29اقتصادي

تناژ حمل و نقل ریلی کالا در هرمزگان افزایش یافت


سرپرست اداره کل راه آهن منطقه هرمزگان گفت: سه میلیون و 194 هزار تُن کالا در 6 ماهه نخست امسال از  راه ریلی در استان بارگیری شد که از لحاظ تناژی نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار درصد افزایش یافته است.

- ایسنا/هرمزگان سرپرست اداره کل راه آهن منطقه هرمزگان گفت: سه میلیون و 194 هزار تُن کالا در 6 ماهه نخست امسال از  راه ریلی در استان بارگیری شد که از لحاظ تناژی نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار درصد افزایش یافته است.

علیرضا نصیری برازنده روز جمعه (هفتم مهرماه) با اعلام این خبر به رسانه ها افزود: در این مدت 53 هزار و 869 واگن بارگیری محموله نیز انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد رشد داشته است.

وی بیشترین رشد بارگیری انجام شده در 6 ماه سالجاری را کانتینر مس یاد کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل در تناژ 63 درصد و در تعداد واگن 62 درصد افزایش بارگیری داشته است.

سرپرست اداره کل راه آهن منطقه هرمزگان اظهار کرد: همچنین در این مدت از رشد 10 درصدی تخلیه محموله با چهار میلیون و 48 هزار تن و رشد 9 درصدی تعداد واگن با تخلیه 67 هزار و 400 واگن مواجه بوده ایم.

نصیری برازنده ادامه داد: در تخلیه محمولات از راه ریلی در 6 ماهه نخست امسال بیشترین رشد تخلیه گوگرد خام بوده است که در تناژ 162 درصد و در تعداد واگن 163 درصد افزایش داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تناژ حمل و نقل ریلی کالا در هرمزگان افزایش یافت

تناژ حمل و نقل ریلی کالا در هرمزگان افزایش یافت